اقدام پژوهی درس املا مقطع ابتدایی چگونه توانستم اختلال کند نویسی را در درس املا دانش آموزم زهرا کاهش دهم کاملترین نمونه در قالب ۳۴ صفحه ورد و قابل ویرایش
اقدام پژوهی درس املا مقطع ابتدایی چگونه توانستم اختلال کند نویسی را درماده درسی املا در دانش آموزم زهرا کاهش دهم کاملترین نمونه در قالب ۳۴ صفحه ورد و قابل ویرایش.
بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد همنمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
انواع اقدام پژوهی
انواع اقدام پژوهی براساس هدف به چهار گروه بنیادی ، کاربردی ، علمی و تولیدی تقسیم می شود :
اقدام پژوهی بنیادی
هدف این نوع اقدام پژوهی بسط و توسعه دانش بشر است . در این نوع اقدام پژوهی ، اقدام پژوه به کاوش پدیده ها می پردازد و به دنبال یافتن پاسخ برای سوالاتی است که منجر به افزایش دانش محصلان و معلمین در زمینه های مختلف می شود این نوع اقدام پژوهی بستر مناسبی را جهت انجام تحقیقات کاربردی فراهم می نماید .
اقدام پژوهی کاربردی
اقدام پژوهی کاربردی به منظور یافتن راه هایی جهت حل مشکلات و بهبود وضعیت موجود در محیط های مختلف انجام می شود که البته انجام این روش نیاز به پژوهشگر خاص دارد .
هدف از اقدام پژوهی کاربردی حل مشکل ، تصمیم گیری ، پیش بینی و کنترل است . برای مثال ، استفاده از معلومات و قوانین زیست شناسی به دانش آموزان این امکان را می دهد تا راههای تأمین سلامتی و بهداشت خود را جستجو کند .
اقدام پژوهی علمی
به نوعی از اقدام پژوهی گفته می شود که هدف ان بررسی مسایل و مشکلاتی است که فرد شخصاً با آن مواجه بوده و از طریق پژوهش می خواهد مشکلات فرآوری خود را برطرف نموده و یا حداقل آنها را کاهش دهد . در این اقدام پژوهی فقط حل مسأله مهم است و فرد به تعمیم یافته های خود اهمیتی نمی دهد و انجام آن نیاز به پژوهشگر خاص ندارد .
تیترهایی که در این اقدام پژوهی درس املا مقطع ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:
عنوان مطلب در رابطه با کند نویسی
پیشگفتار در رابطه با کند نویسی
مقدمه موضوع در رابطه با کند نویسی
شناسایی مسئله در رابطه با کند نویسی
توصیف وضع موجود
اینجانب …. مدت …. سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. و هم اکنون نیز در آموزشگاه …… مشغول تدریس هستم. خوب نوشتن و صحیح نوشتن یک توانایی ایست که ما به عنوان معلمان شکوفا کردن این توانایی ها را عهده دار هستیم.در ماه مهر وقتی درس را تدریس می کردم و با دانش آموزان در کلاس املا کار می کردم تمام سعی من بر این بود تا دانش آموزانم مشکلی در نوشتن نداشته باشند. زیرا هر معلّمی آرزو دارد که دانش آموزانش درس های او را بهتر و آسان تر یاد بگیرند و گفته هایش در اعماق وجود دانش آموزان نفوذ کند.در بین این دانش آموز ان مریم در نوشتن املاهم سطح با دانش آموزان دیگر نبود و با مشکلات زیادی از جمله کند نویسی مواجه بود.
گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با کند نویسی
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با کند نویسی
انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با کند نویسی
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با کند نویسی
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با کند نویسی
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با کند نویسی
تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با کند نویسی
نتیجه گیری در رابطه با کند نویسی
پیشنهادات در رابطه با کند نویسی
منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با کند نویسی
برای دانلود اقدام پژوهی درس املا مقطع ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.