اقدام پژوهی دانلود رایگان اقدام پژوهی

اقدام پژوهی ، دانلود اقدام پژوهی ، نمونه اقدام پژوهی ، اقدام پژوهی رایگان

اقدام پژوهی دانلود رایگان اقدام پژوهی

اقدام پژوهی ، دانلود اقدام پژوهی ، نمونه اقدام پژوهی ، اقدام پژوهی رایگان

اقدام پژوهی ، دانلود اقدام پژوهی ، نمونه اقدام پژوهی ، اقدام پژوهی رایگان ، بهترین اقدام پژوهی برگزیده کشوری ، اقدام پژوهی معلمان

۲۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۱

با مطالعه نمونه محتوای الکترونیکی با استوری لاین انجام شده در امر تلفیق فناوری آموزشی در کلاس چهار چالش اساسی مطرح می‌شود: افکار و عقاید معلمان، توسعه حرفه‌ای، مدیریت کلاس، و کمبود وقت.

افکار و عقاید معلمان به فناوری آموزشی

رایانه‌ها در مدارس چندین هدف را تأمین می‌کنند: ایجاد مدارس اثربخش‌تر و کارآتر از وضعیت موجود مدارس، انتقال و ارتباط فرآیندهای یاددهی-یادگیری در فرآیندهای واقعی مرتبط با زندگی اجتماعی، آمادگی نسل جوان جامعه برای ورود به بازا کار. با توجه به این دلایل، فناوری با سرعت بسیاری وارد کلاس‌ها شد. با وجود این، قبل از هر تعهدی نسبت به تلفیق فناوی در مدارس، مدیران مدارس لازم است با معلمان به گفتگو بپردازند تا عقاید خود را درباره فراگیران و فرآیند یادگیری و چگونگی ایجاد تسهیلاتی که فناوری در پیشبرد اهداف مورد نظر در کلاس تأمین می‌کند آشکار سازند.

با ورود فناوری نه تنها تغییرات پویا در کلاس ایجاد شد، بلکه تغییرات چشمگیری در فعالیت‌ها و اقدامات آموزشی کلاس پدید آمد. این امر به دلیل تغییر عقاید و باورهای معلمان درباره کاربرد فناوری‌های آموزشی در فرآیندهای کلاسی بود.

کاربرد نمونه کار تولید محتوای الکترونیکی در مدارس

وینشتل و کورت به مدت دو سال در زمینه کاربرد نمونه کار تولید محتوای الکترونیکی در مدارس متوسطه و توسط معلمان و عقاید و نظرات دانش‌آموزان ر این مدارس در زمینه تدریس خوب را بررسی کردند. نتایج حاکی از آن بود که تأثیر فناوری بر نحوه آموزش و تدریس، خود به طور غیر مستقیم ناشی از نظام اعتقادی و نگرش معلم نسبت به فناوری است. معلمان به تشریح زیر ساخت‌های حمایت‌های مدیریتی و الگوهایی می‌پردازند که طبق آن با بکارگیری فناوری در محیط کلاس برون‌دادهای متفاوتی نسبت به قبل می‌یابند. یکی از دلایلی که معلمان تصمیم به استفاده از فناوری در کلاس می‌گیرند، تجانس عقایدشان درباره دانش‌آموزان و نیازهای آن‌ها و اعتقاد به این موضوع است که می‌توان به واسطه فناوری آموزشی به نیازهای فردی و جمعی دانش‌آموزان پاسخ داد.

بنابراین، با توجه به اهمیت فناوری آموزشی در برنامه‌های درسی و آموزشی دانش‌آموزان، هاروی پیشنهاد می‌کند برنامه‌های آموزشی‌‌ای در زمینه فناوری‌های آموزشی برای معلمان ایجاد گردد تا بتوانند نگرش خود را درباره رابطه میان فناوری و برنامه‌های درسی به خصوص در زمینه کاربرد فناوری در فرآیندهای یاددهی-یادگیری بهبود بخشند. با وجود این، معلمان نیز با تغییر عقیده و نگرش خود به فناوری آموزشی می‌توانند روش‌ها و رویه‌هایی را برای تلفیق فناوری در آموزش که حوزه‌ای کاملاً مرتبط با محتوای برنامه درسی است، استانداردهای آموزشی و ابزارها و موارد آموزشی را رعایت کند.

توسعه حرفه‌ای نمونه کار تولید محتوا با استوری لاین

محققان دیگری نیز بر نیاز بدیع معلمان در آموزش و پرورش در به کارگیری نمونه کار تولید محتوا با استوری لاین در مدارس تأکید دارند. قبل از آنکه معلمان بتوانند فناوری آموزشی را با فرآیندهای کلاسی خود تلفیق کنند و از مزیت‌های آن در کلاس و فعالیت‌های یاددهی-یادگیری استفاده کنند، معلمان به تخصص در زمینه سخت‌افزار و نرم‌افزارهای آموزشی نیاز دارند. بیشتر معلمان احساس می‌کنند آمادگی لازم برای استفاده از فناوری در کلاس را ندارند. این امر ناشی ز کمبودهای مهارت‌های عیب‌یابی در ابزارهای فناوری آموزش است و دسترسی محدودی به کتاب‌های راهنما و دستورالعمل استفاده از این ابزارها دارند. از این رو، تجهیز معلمان به آموزش‌های مهارت‌های فنی موجب تأمین چندین هدف در رفع مشکلات و مسائل معلمان در استفاده از فناوری آموزشی می‌شود، از جمله افزایش سطح اعتماد به نفس در رفع مشکلات در زمینه فناوری آموزشی در هنگام استفاده از آن‌ها در کلاس، افزایش سطح یادگیری و مهارت معلمان در زمینه فناوری‌های جدید، و افزایش توانای معلمان در تغییر اقدامات و فعالیت‌های آموزشی و یادگیری در کلاس.

بنابراین، به منظور غنی‌سازی شغلی معلمان و ارتقای وضعیت یادگیری دانش‌آموزان با استفاده از فناوری آموزشی، به خصوص رایانه، مدیران و سیاستگذران آموزشی باید سیاست‌هایی را اتخاذ و برنامه‌هایی را تدوین کنند تا طی آن بتوانند به توسعه و رشد شغلی معلمان به صورت گروهی، انفرادی، یا آمزش از راه دور کمک و یاری کنند. این برنامه‌ها نباید به صورت مقطعی و کوتاه مدت صورت پذیرد یا اینکه با نصب چند دستگاه رایانه در مدارس و کلاس‌ها این عقیده را القا کنند که مدارس به فناوری آموزشی مجهز شده و توانسته محیط آموزشی را تغییر دهد و متحول سازد، بلکه هنگامی می‌توان از تأثیر مثبت فناوری آموزشی در مدارس اطمینان یافت که پذیرش کاربرد و استفاه از فناوری آموزشی در محیط کلاس به صورت تعهدی بلندمدت در مجریان فناوری آموزشی در کلاس (معلمان) درآید.

منبع : سایت بلاگ لینک

 


  • ۱
  • ۰

اقدام پژوهی مدیران مدرسه چگونه توانستم  با تشکیل جلسات والدین اثر بخش و برنامه ریزی درسی در ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان موثر باشم  دقیق و کامل در قالب ورد

اقدام پژوهی مدیران مدرسه با موضوع چگونه توانستم  با تشکیل جلسات والدین اثر بخش و برنامه ریزی درسی در ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان موثر باشم  دقیق و کامل در قالب ورد

 بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد همدانلود اقدام  پژوهی مدیر مدرسه  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

خانواده به عنوان کانون محبت و امنیت

محبت و امنیت یک از اساسی ترین ملزومات برای تربیت و رشد کودک می باشد. کودکی که خصوصاً در سال های اولیه زندگی از محبت خانوادگی و پدر و مادر محروم گردد ممکن است در آینده سازگاری شخصی و اجتماعی او با خطر جدی روبرو شود و از اعتماد به نفس کافی و یا برخوردهای اجتماعی متناسب بهره مند نگردد.

کودک نیاز به تامین امنیت را از رحم مادر آموخته است . او بعد از تولد همچنان می خواهد که در محیط امن و آرام باشد و اساسی ترین وظیفه  خانواده خصوصاً در دوران قبل از دبستان بر آوردن همین نیاز کودک می باشد. خانواده حتی این نقش مهم را در دوره های دیگر زندگی همچنان حفظ می کند. دوستان , معلمان و همبازیهای کودک در طول زندگی ممکن است تغییر کنند ولی والدین , تماس نزدیک خود را با کودک در طول زندگی حفظ می کنند و نقش یک نهاد ثابت و پابرجا را برای کودک ایفا می کنند

تیترهایی که در این اقدام پژوهی مدیران مدرسه وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  فرآیند آموزشی

پیشگفتار در رابطه با  فرآیند آموزشی 

مقدمه  موضوع در رابطه با فرآیند آموزشی 

شناسایی مسئله در رابطه با  فرآیند آموزشی 

توصیف وضع موجود

اینجانب …… مدیر  آموزشگاه …………. شهرستان ………….. می باشم بنده دارای ……….. سال سابقه در آموزش و پرورش می باشم . از ابتدای سال تحصیلی در موارد متعدد متوجه شدم که آزمون های بسیاری که به عمل می آمد و روش تدریس های متعدد و فعال که معلمان به کار می گرفتند تعدادی از دانش آموزان  شدیداً دچار افت تحصیلی هستند.این دانش آموزان حتی سرکلاس هنگام تدریس یا حل کردن تمرینات علاقه ای از خود نشان نمی دادند و معلمان نیز مجبور به استفاده از راه حل های موقت جهت جلب توجه آنها نسبت به درس بودند.   هر بار پس از تصحیح  برگه های امتحانی  توسط معلمین واقعاً نگران می شدم و به این فکر می کردم که چرا اینگونه است ؟ و چگونه می توانم این وضعیت نامطلوب را تغییر دهم .

برای یادگیری بهتر گاهی امتحانات شفاهی برگزار می شد   اما باز می دیدم که نتیجه ی آن چنان مطلوب حاصل نمی شود .

در هنگام سرکشی به کلاسها و مشورت با معلمین  بعد از امتحانات کتبی از دانش آموزان می خواستم که به عنوان تکلیف شب جواب سؤالاتی را که پای تخته نوشته می شد پیدا کنند و بیاورند ، باز هم این چند نفر تلاش برای پیدا کردن جوابهای صحیح نمی کردند .

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  فرآیند آموزشی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با فرآیند آموزشی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  فرآیند آموزشی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با فرآیند آموزشی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  فرآیند آموزشی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با فرآیند آموزشی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با فرآیند آموزشی 

نتیجه گیری در رابطه با فرآیند آموزشی

پیشنهادات در رابطه با فرآیند آموزشی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با فرآیند آموزشی 

برای دانلود اقدام پژوهی مدیران مدرسه و دریافت دانلود اقدام  پژوهی مدیران از لینک خرید استفاده نمایید.

  • ۰
  • ۰

اقدام پژوهی مدیران چگونه توانستم رشد پایدار دانش آموزان را با تحرک، پویایی و شادی آنها توام سازم دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی مدیران با موضوع چگونه توانستم رشد پایدار دانش آموزان را با تحرک، پویایی و شادی آنها توام سازم دقیق و کامل در قالب ورد

 بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد همدانلود اقدام  پژوهی مدیر مدرسه  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

نشاط رامی توان به شادی وشور وشعف معناکردامابه خودی خودشادی آفرین نیست ونیازمندیک سری ابزاررها ولوازم امکانات ومحیط مناسب است تابه نشاط معنای واقعی بخشد.

اکنون باید ببینیم نشاط درمدرسه که یک محیط آموزشی وتربیتی محسوب می شودبه چه امکانات وشرایطی نیازمنداست که با آنهابتوان محیطی مناسب وموفق درتربیت وآموزش وارتقای علمی دانش آموزان درفضایی کاملا متنوع صمیمی وباانگیزه های مثبت ایجادکرد.برای رسیدن به چنین هدفی باید به عوامل ذیل به عنوان ضروریات یک محیط علمی بانشاط توجه شود.

به عقیده روانشناسان رنگ اشیاء فضا ولباس افراد تاثیر مستقیمی دربرقراری ارتباط شخص با آنهاداردبارهاکوشیده ایم با فرد وفضا ویا حتی غذایی که می خوریم ارتباط برقرارکنیم اما نتوانسته ایم زیرااین دقیقا تاثیر رنگ آنهابرروان ماست ازاین روتازمانی که دانش آموزان نتوانندخودراباقضای کلاس واشیای داخل آن میز ونیمکت لباس معلم ومانندآنهاتطبیق دهدنمی تواندازحضوردرکلاس درس لذت ببردودرفضای آن احساس آرامش کند.به همان میزان که رنگ قرمزمحرک وشادی بخش است ورنگ آبی ایجادآرامش می کندواحساسی آمیخته باصلابت وشکوه درفرد ایجاد می کندورنگ صورتی مهربانی وعطوفت ایجاد می کند.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی مدیران وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  رشد پایدار

پیشگفتار در رابطه با  رشد پایدار 

مقدمه  موضوع در رابطه با رشد پایدار 

شناسایی مسئله در رابطه با  رشد پایدار 

توصیف وضع موجود

اینجانب … مدیر مدرسه … شهرستان …هستم. بنده مدت .. است که در آموزش و پرورش خدمت می کنم. رشته تحصیلی بنده .. است و هم اکنون با … نفر دانش آموز در مدرسه فوق در حال خدمت می باشم. مرکز مدرسه بنده آموزشگاه … است و مدارس …همچنین آموزشگاه .. زیر مجموعه های این مدرسه می باشند. در اوایل سال تحصیلی به این موضوع پی بردم که دانش آموزان همواره در کسالت و خستگی به سر می برند و از شادابی و نشاط بالایی برخوردار نیستند . بنا بر این تصمیم گرفتم در این راستا کوشش نموده و رشد پایدار دانش آموزان را با تحرک، پویایی و شادی آنها توام سازم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  رشد پایدار 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با رشد پایدار 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  رشد پایدار 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با رشد پایدار 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  رشد پایدار 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با رشد پایدار 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با رشد پایدار 

نتیجه گیری در رابطه با رشد پایدار

پیشنهادات در رابطه با رشد پایدار

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با رشد پایدار 

برای دانلود اقدام پژوهی مدیران و دریافت دانلود اقدام  پژوهی مدیران از لینک خرید استفاده نمایید.

  • ۰
  • ۰

دانلود اقدام پژوهی مدیر آموزشگاه چگونه توانستم  جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر آموزشگاه برقرار کنم دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش

دانلود اقدام پژوهی مدیر آموزشگاه با موضوع چگونه توانستم  جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر آموزشگاه برقرار کنم دقیق و کامل در قالب ورد

 بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد همدانلود اقدام  پژوهی مدیر مدرسه  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

مدیر آموزشگاه برای ایجاد رابطه ای اثر بخش با همکاران و دانش آموزان ضمن تحصیل دانش و کسب مهارت های مربوط به ایجاد روابط گروهی و میان فردی باید به چند وجه توجه کافی نماید و بر پایه آنها نسبت به ایجاد ارتباط اقدام کند  از جمله توجه به عواملی نیز گشودگی عاطفی و فکری ، برد باری و شکیبایی در برخورد با آرا ها و تفکرات دیگران  گوش دادن فعال و موثر  به منظور دریافت نقطه نظرهای طرف مقابل ،به کار گیری رفتار حمایت گرانه و ایجاد جوّ مبتنی وبر صداقت و صمیمیت ، نشان دادن همدلی و همدردی و داشتن نگرش مثبت به افراد و اعتقادات آنها و طرز بر خورد بی طرفانه . منصفانه ، روشهایی است که می تواند غنای جو تفاهم و اعتماد و افزایش اثر بخشی ارطباتاط مدیران بار افراد و اعضای سازمان به صورتی مؤثر کمک کند . بنابراین آنچه باعث تقویت ارتباط فردی و مدیریتی خواهد شد عبارت است از :

۱-کسب هر چه بیشتر دانسته ها ، اطلاعات و مهارت های مربوط به ایجاد روابط انسانی اثر بخش

۲-مدیر باید بیشتر گوش شنوا داشته باشد تا زبان گویا . به طوری که ظرافت های لازم در زمینه صمیمانه گوش کردن  را کسب نماید .

۳-تلاش در جهت درک دلایل صریح و ضمنی رفتار دیگران در بر خورد با آنها

۴-علاوه بر دریافت محتوا ی اصلی پیام ها ، باید سعی نماید که نکات عاطفی و احساسی و ضمنی پیام ها را نیز  دریافت نماید .

تیترهایی که در این دانلود اقدام پژوهی مدیر آموزشگاه وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  پروژه مهر

پیشگفتار در رابطه با  پروژه مهر 

مقدمه  موضوع در رابطه با پروژه مهر 

شناسایی مسئله در رابطه با  پروژه مهر 

توصیف وضع موجود

اینجانب ….. مدت …سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم. و هم اکنون در آموزشگاه…. . شهرستان .. می باشم .بنده در سال تحصیلی اخیر تصمیم گرفتم از طریق تعامل سازنده با همکاران و دانش آموزان در آموزشگاه به بهبود روابط انسانی حاکم بر مدرسه ام بپردازم.

مگر نه این است که دربین نیروهای آموزش و پرورش، مدیران  باید جلودار این قافله باشند، کسانی که با بردن نامشان باید یاد خوبی، صفا، صداقت و تمامی فضایل اخلاقی افتاد؟اما باید پرسید آیا اینگونه است؟آیا اگر پرس و جویی از دانش آموزان و همکاران شود که وقتی نام مدیر را می برید به یاد چه می افتید؟آیا یاد شخصی که گاهی اوقات تنها امر و نهی می کند به اصطلاح «نق» می زند، کاری که نوجوان و جوانان از آن متنفرند یا خدای ناکرده به یاد کلماتی همچون بیکاری، پا بر روی پاگذاشتن، چرت زدن، بی انگیزگی و تداعی گر شخصی است که از قافله علم چند صد کیلومتری عقب است و تنها هنرش چسباندن چند تراکت بر روی تابلوی آموزشگاه است و یا در حال تهیه گزارشی از فعالیت و مراسمی که یا انجامش نداده است یا در صورت انجام هدف صرف ارائه یک گزارش بوده است.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  پروژه مهر 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با پروژه مهر 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  پروژه مهر 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با پروژه مهر 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  پروژه مهر 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با پروژه مهر 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با پروژه مهر 

نتیجه گیری در رابطه با پروژه مهر

پیشنهادات در رابطه با پروژه مهر

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با پروژه مهر 

برای دانلود دانلود اقدام پژوهی مدیر آموزشگاه و دریافت دانلود اقدام  پژوهی مدیران از لینک خرید استفاده نمایید.

  • ۰
  • ۰

نمونه اقدام پژوهی معاون پرورشی چگونه با ایجاد محیط ظاهری و فیزیکی شاد بر شادابی دانش آموزانم تاثیر مثبت بگذارم دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش

نمونه اقدام پژوهی معاون پرورشی با موضوع چگونه با ایجاد محیط ظاهری و فیزیکی شاد  بر شادابی و شادمانی دانش آموزانم تاثیر مثبت بگذارم دقیق و کامل در قالب ورد

 بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد همدانلود اقدام  پژوهی معاونت  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

عصری که ما در آن زندگی می کنیم به کلی متفاوت از زمان های گذشته است پدیده های جدید متنوع و به هم پیچیده آنچنان فراوان و نو به نو شده اند که دانایی ها، توانایی ها و امکانات را اجتناب ناپذیر می کند. البته این دانستنی ها و مهارت ها باید قادر باشند امنیت روانی و احساس زیبایی دوستی را در مواجهه با مشکلات زندگی تضمین کند. در روند استفاده از امکانات در راه مقابله منطقی و فراگیر مسایل دنیای جدید به خصوص نگرش های جوانان باید از اصول بهداشت روانی استفاده نمود، چرا که نوجوانان ما نیازمند فضای شاد برای شاداب زیستن هستند. در شرایطی که اکثر منازل در مناطق شهری تبدیل به آپارتمان های کوچک و تاریک و به دور از فضاهای بازی و حرکتی برای کودکان است حداقل کاری که می توان در تامین بهداشت جسمی و روحی آنان داشته باشیم ایجاد فضای مفرح و شادی بخش در مدرسه است چرا که دانش آموزان چندین ساعت از روز را در مدرسه می گذرانند و اگر فضاسازی مناسبی در مدارس انجام شود مسلما به شاد زیستن فرزندان خود کمک بسیار مهمی خواهیم کرد.

تیترهایی که در این نمونه اقدام پژوهی معاون پرورشی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  محیط شاد

پیشگفتار در رابطه با  محیط شاد 

مقدمه  موضوع در رابطه با محیط شاد 

شناسایی مسئله در رابطه با  محیط شاد 

توصیف وضع موجود

اینجانب …. … شهرستان …هستم. بنده مدت .. است که در آموزش و پرورش خدمت می کنم. رشته تحصیلی بنده .. است و هم اکنون با … نفر دانش آموز در مدرسه فوق در حال خدمت می باشم.  در اوایل سال تحصیلی به این موضوع پی بردم که دانش آموزان همواره در کسالت و خستگی به سر می برند و از شادابی و نشاط بالایی برخوردار نیستند . بنا بر این تصمیم گرفتم در این راستا کوشش نموده و رشد پایدار دانش آموزان را با تحرک، پویایی و شادی آنها توام سازم.و شادی را برجسم وروح  دانش آموزان  و معلمین حاکم نمایم بنا بر این موضوع خود را اینگونه انتخاب نمودم : چگونه با ایجاد محیط ظاهری و فیزیکی شاد  بر شادابی و شادمانی دانش آموزانم تاثیر مثبت بگذارم؟

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  محیط شاد 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با محیط شاد 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  محیط شاد 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با محیط شاد 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  محیط شاد 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با محیط شاد 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با محیط شاد 

نتیجه گیری در رابطه با محیط شاد

پیشنهادات در رابطه با محیط شاد

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با محیط شاد 

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی معاون پرورشی و دریافت دانلود اقدام پژوهی معاونت پرورشی مدرسه از لینک خرید استفاده نمایید.

  • ۰
  • ۰

اقدام پژوهی معلمان اول ابتدایی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزم علی محمد را به کلاس  علاقه مند کنم  دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی معلمان اول ابتدایی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزم علی محمد را به کلاس  علاقه مند کنم  دقیق و کامل در قالب ورد

 بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد همدانلود اقدام  پژوهی معلم اول ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

آماده ساختن دانش آموز برای زندگی درخارج ازمحیط خانوادگی،یکی ازبزرگترین وظایف اجتماعیِ پدرومادراست وکیفیت روابط خانوادگی،تأثیرعمیق وپایداری برتحول روانی دانش آموزان برجامی گذارد.خانواده ای که ازتوان وامکانات لازم برخورداراست تاوظایف پدرومادریش رابه نحوی مطلوب وباموفقیت انجام دهد،درهریک ازاعضایش احساس ایمنی،وابستگی ورفاقت ایجادمی کند؛همچنین احساس داشتن هدف جهت،پیشرفت وارزش فردی رادرآنان به وجودمی آورد

این امربرای دانش آموز ازاهمیت خاصی برخورداراست؛زیراخانواده بین او ودنیای گسترده،درحکم سپر،صافی وپل عمل می کند.بنابراین،خانواده نقش منحصربه فردی درپی ریزی اساس سازگاری فردباجامعه ایفامی کند.قابلیت های پیوستگی،همکاری،خلاقیت اززندگی خانوادگی نشأت می گیرد

– در اقدام پژوهی ، پژوهشگر از درون محیط کار خود به مسائل می نگرد و اقدام و تغییر از پایین به بالا و در محل کار آغاز می شود

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلمان اول ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  علاقمندی به درس

پیشگفتار در رابطه با  علاقمندی به درس 

مقدمه  موضوع در رابطه با علاقمندی به درس 

شناسایی مسئله در رابطه با  علاقمندی به درس 

توصیف وضع موجود

اینجانب…….آموزگار پایه اول آموزشگاه ابتدایی …….. مدت ………… سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم و هم اکنون در این آموزشگاه در حال خدمت هستم در این آموزشگاه  با دانش آموزی به نام علی محمد برخورد کردم که علاقه زیادی به درس و مدرسه نداشت و علاقه ای به در کلاس ماندن نداشت. متاسفانه تعدادی از معلمین زمانی که در شروع سال تحصیلی به کلاس وارد می شوند، دانش آموزان گستاخ و شلوغ را شناسایی کرده و برای جلوگیری از مشکلات بعدی با طعنه و دشنام و تحقیر سعی در سرکوب کردن او می نمایند. این عمل ممکن در مورد تعداد انگشت شماری از دانش آموزان، به ظاهر با موفقیت همراه باشد اما آتش لجاجت را در وجود او شعله ور می کند و حداقل کاری که می کند توجه نکردن و دل سردشدن از درس می باشد و در مورد تعدادی از دانش آموزان نیز باعث درگیری های لفظی و زمینه تنبیه های بدنی و غیر بدنی می گردد.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  علاقمندی به درس 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با علاقمندی به درس 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  علاقمندی به درس 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با علاقمندی به درس 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  علاقمندی به درس 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با علاقمندی به درس 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با علاقمندی به درس 

نتیجه گیری در رابطه با علاقمندی به درس

پیشنهادات در رابطه با علاقمندی به درس

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با علاقمندی به درس 

برای دانلود اقدام پژوهی معلمان اول ابتدایی و دریافت دانلود اقدام پژوهی معلم دوره ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

  • ۰
  • ۰

اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم مشکل لجبازی سجاد دانش آموز کم توان ذهنی را برطرف نمایم دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکل لجبازی سجاد دانش آموز کم توان ذهنی را برطرف نمایم دقیق و کامل در قالب ورد

 بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد همدانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

افراد مبتلا به کم توانی ذهنی از سطح توانایی شناختی پایینی برخوردارند و به عنوان افرادی تعریف می شوند که در یادگیری مشکل دارند. یکی از جنبه های یادگیری، ظرفیت یادگیری است؛ به عبارت دیگر فرد چه مقدار اطلاعات را در یک زمان معین می تواند پردازش کند. یکی از ویژگی های دانش آموزان کم توان ذهنی این است که در مقایسه با همسالان خود مقدار کمی از اطلاعات را پردازش می کنند. جنبه ی دیگری از یادگیری، توانایی حل مسئله است. این گروه از راهبردهای حل مسئله ی محدودی استفاده می کنند و هنگامی که مسائل جدید و پیچیده باشد این مشکل بیشتر آشکار می شود. همچنین ممکن است دانش آموزان کم توان ذهنی در استفاده از مهارت های شناختی از قبیل فراشناخت،  حافظه  و توجه  با مشکل مواجه شوند.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  اختلال رفتاری

پیشگفتار در رابطه با  اختلال رفتاری 

مقدمه  موضوع در رابطه با اختلال رفتاری 

شناسایی مسئله در رابطه با  اختلال رفتاری 

توصیف وضع موجود

اینجانب …. آموزگار …………. ابتدایی آموزشگاه …… هستم. بنده مدت  ……… است که در آموزش و پرورش مشغول به خدمت می باشم. در سال تحصیلی اخیر دانش آموزی با شرایط زیر داشتم . او  سیزده ساله و کم توان ذهنی بود .  سجاد با وجود اینکه کودکی کم توان بود ولی نسبت به کلاس هوش خوبی داشت. خانواده سجاد هر موقع که به آنها می گفتم برای حل مشکل به مدرسه مراجعه می نمودند. ابتدا که حساس نشده بودم مادرش می گفت در خانه هم همین طور است سرکشی می کند ولی بعد گفتند که گفته های سجاد مبنی بر خروج از منزل ترقه بازی و زدن زنگ خانه ها دروغ است و زائیده فکر اوست که در مورد یک کودک کم توان صدق نمی کند. با توجه به اینکه رابطه مدیر مدرسه با انجمن خیلی خوب بود ایشان در حل مشکل بسیار راغب بودند و سعی در همکاری بسیار زیادی با من داشتند.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  اختلال رفتاری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با اختلال رفتاری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  اختلال رفتاری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با اختلال رفتاری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  اختلال رفتاری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با اختلال رفتاری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با اختلال رفتاری 

نتیجه گیری در رابطه با اختلال رفتاری

پیشنهادات در رابطه با اختلال رفتاری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با اختلال رفتاری 

برای دانلود اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی و دریافت دانلود اقدام پژوهی معلم دوره ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

  • ۰
  • ۰

دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی چگونه توانستم با استفاده از فضای مجازی دانش آموزان را به سمت درست و مناسب هدایت کنم دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش

دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی با موضوع چگونه توانستم با استفاده از فضای مجازی دانش آموزان را به سمت درست و مناسب هدایت کنم دقیق و کامل در قالب ورد

 بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد همدانلود اقدام  پژوهی معاونت مدرسه  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

مزایا و معایب فضای مجازی برای نوجوانان:

جذابیت استفاده از فضای مجازی و کامپیوتر به خاطر غرق شدن در دریایی از ارتباطات و اطلاعات است دنیایی رویائی که تنها با فشردن چند دکمه به آرامی به ان قدم می گذاریم در این بین کودکان، نوجوانان و جوانان بیش از دوره سنی دیگر شیفته جستجو و برقراری ارتباط با دنیای جدید هستند و تردیدی نیست که ذهن پویای آنان مستعد گرایش به سوی مشکلی که اساس اقدام پژوهی من در مدرسه شاهد قرار گرفت چگونگی برخورد دانش آموزان با همین پدیده ی جذاب ارتباطات فضای مجازیی است که پلی میان مطالب قدیمی و ایستای کتابهای درسی و دنیای نوظهور اطلاعات علمی می باشد در استفاده از شبکه های فضای مجازیی توسط دانش آموزان مشکلاتی پیش می آید که به آنها اشاره می نمائیم. البته مزایایی هم مورد بحث است که ذکر می گردد.

تیترهایی که در این دانلود اقدام پژوهی معاون اجرایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  فضای مجازی

پیشگفتار در رابطه با  فضای مجازی 

مقدمه  موضوع در رابطه با فضای مجازی 

شناسایی مسئله در رابطه با  فضای مجازی 

توصیف وضع موجود

اینجانب ……… مدت …………… سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم. و هم اکنون در آموزشگاه ………….. در سمت معاون اجرایی در حال خدمت به دانش آموزان می باشم. تعداد دانش آموزان این آموزشگاه ………. نفر است که تقریبا اکثر آنها با فضای مجازی و رایانه در ارتباط هستند.   با گذشت چند هفته اول سال تحصیلی و رونق گرفتن سیر صعودی تدریس و امور آموزشی در مدرسه مراجعاتی توسط والدین داشتیم و اعتراض آنان را در این مورد شنیدیم که بچه ی آنها فقط به چند درس علاقه نشان داده و وقت خود را کامل صرف موضوعات خاص می نماید. موارد دیگری به چشم می خورد که از تغییرات رفتاری در نوع حرف زدن و حتی پوشش دانش آموزان خبر می داد و یا حتی در بعضی موارد ما شاهد بی میلی دانش آموزان نسبت به شنیدن و درک مطالب مذهبی، تاریخی و به قول خودشان کهنه ی مربوط به گذشته بودیم..

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  فضای مجازی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با فضای مجازی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  فضای مجازی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با فضای مجازی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  فضای مجازی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با فضای مجازی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با فضای مجازی 

نتیجه گیری در رابطه با فضای مجازی

پیشنهادات در رابطه با فضای مجازی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با فضای مجازی 

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی معاون اجرایی و دریافت نمونه اقدام پژوهی معاون اجرایی از لینک خرید استفاده نمایید.

  • ۰
  • ۰

اقدام پژوهی ناهنجاری رفتاری چگونه توانستیم مشکلات اخلاقی و رفتاری شاهین دانش آموز با اولیای معتاد که از ناهنجاری رنج می برد را برطرف سازیم  در قالب ورد

اقدام پژوهی ناهنجاری رفتاری با موضوع چگونه توانستیم مشکلات اخلاقی و رفتاری شاهین دانش آموز با اولیای معتاد که از ناهنجاری و بزهکاری های مختلفی چون پرخاشگری،دزدی، دروغگویی و … رنج می برد را برطرف سازیم  دقیق و کامل در قالب ورد

 بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد همدانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

تاثیر آسیب ها بر دانش آموزان

* ضربات روحی و روانی می تواند هم جسم و هم روح انسان را  تحت تاثیر قرار دهد. اضطراب شدید می تواند قسمتی از سیستم عصبی مغز انسان که احساسات و هیجانات را کنترل می کند ( سیستم لیمبیک ) را مختل کند. از آنجا که سیسم لیمبیک وظایف بسیار مهمی چون کنترل و تنظیم حالات روحی و روانی، اشتها و خواب انسان را بر عهده دارد در صورت مختل شدن فعالیت آن، رفتار و خلق و خوی اعضای خانواده معتاد نیز به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد. بر هم خوردن تعادل درونی و روانی انسان می تواند به ایجاد ترس، خشم و غم و اندوه منجر شود. عدم توانایی در کنترل حالات روانی ممکن است به بروز اضطراب و افسردگی مزمن یا انواع مختلف اعتیادهای مواد مصرفی (اعتیاد به الکل، اعتیاد به مواد مخدر) و یا اعتیادهای رفتاری (اعتیاد به سکس، اعتیاد به قمار، اعتیاد به غذا، هم وابستگی) منجر شود.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی ناهنجاری رفتاری وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  ناهنجاری رفتاری

پیشگفتار در رابطه با  ناهنجاری رفتاری 

مقدمه  موضوع در رابطه با ناهنجاری رفتاری 

شناسایی مسئله در رابطه با  ناهنجاری رفتاری 

توصیف وضع موجود

اینجانب …مدت …… سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت می باشم.در یکی از کلاسهای ……….. دانش آموزی به نام شاهین دارم که وقتی می خواهد با من و یا همکارانم صحبت کند، مخصوصاً هنگام پرسش و پاسخ مطالب درسی هول و دستپاچه و دچار اضطراب و استرس می گردد طوری که دچار لکنت زبان و (مِن و مِن کردن) می شود و دستانش شروع به لرزیدن می کند و نمی تواند به خوبی صحبت کند و درس را جواب دهد و باعث افت تحصیلی او شده است.   وضعیت خانوادگی بغرنجی داشت و  اولیا وی  اعتیاد به مواد مخدر دارند . این دانش آموز هیچ کدام ازدروس کتابی ونوشتاری خود را یاد نگرفته بود و  ازمدارس دیگر اخراج شده بود . او بیرون از زنگ کلاس تمام دانش اموزان را کتک می زند و دزدی می کرد و دروغ هم زیاد می گفت.

به تدریج ارام تر شده این وضعیت موجب نگرانی و ناراحتی من شده است. با خود فکر کردم که چرا شاهین این حالت را دارد و مشکل او چیست، در صورتی که معلم سخت گیری نیستم و نمی توانم بگویم که بچه ها از من می ترسند.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  ناهنجاری رفتاری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با ناهنجاری رفتاری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  ناهنجاری رفتاری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با ناهنجاری رفتاری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  ناهنجاری رفتاری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با ناهنجاری رفتاری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با ناهنجاری رفتاری 

نتیجه گیری در رابطه با ناهنجاری رفتاری

پیشنهادات در رابطه با ناهنجاری رفتاری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با ناهنجاری رفتاری 

برای دانلود اقدام پژوهی ناهنجاری رفتاری و دریافت دانلود اقدام پژوهی معلم دوره ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

  • ۰
  • ۰

اقدام پژوهی معلمان دوم ابتدایی چگونه توانستم با مدیریت تکلیف شب و اجرای  طرح کیف در مدرسه کیفیت آموزشی را در دانش آموزان پایه دوم ارتقا بخشم در قالب ورد

اقدام پژوهی معلمان دوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم با مدیریت تکلیف شب و اجرای  طرح کیف در مدرسه کیفیت آموزشی را در دانش آموزان پایه دوم ارتقا بخشم دقیق و کامل در قالب ورد

 بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد همدانلود اقدام  پژوهی معلم دوم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

دانش آموز محوری :

دانش آموز محوری نیز یکی از مفاهیم پایه‌ای نظام‌های آموزشی نوین است که در یک تعریف، این مفهوم هم در بحث مدرسه بدون کیف می‌گنجد به این معنا که امروزه دیگر نیازهای کودکان و همچنین نیازهایی که آنها در سالهای آتی در برخورد با مناسبات اجتماعی و زندگی فردی پیدا خواهند کرد، محور آموزش قرار می‌گیرد.

منظور از دانش‌آموز محوری جابه جایی با معلم محوری نیست، چرا که در نظام آموزشی به همان میزان که معلم محوری مخرب می‌تواند باشد، دانش‌آموز محوری هم مخرب است. معلم محوری در سالهای نه چندان دور آموزشی، خواست معلم و سلیقه او در نحوه آموزش و همچنین میزان دانش او را محور و معیار آموزش قرار می‌داد. پس از آن، عده‌ای فکر کردند که باید از این رویکرد گریخت و تا حد امکان به کودکان بها داد، ولی افراط در این موضوع هم این خطر را در پی داشت که تا حدودی منطق محوری و توجه به نیازهای واقعی دانش‌آموز از بین برود و بهانه‌های کودکانه را جایگزین آن کند، بنابراین در دانش‌آموز محوری این خواست کودکان نیست که سرنوشت آموزش را رقم می‌زند، بلکه شناخت از نیازهای اوست که در اولویت قرار می‌گیرد.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلمان دوم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  طرح کیف در مدرسه

پیشگفتار در رابطه با  طرح کیف در مدرسه 

مقدمه  موضوع در رابطه با طرح کیف در مدرسه 

شناسایی مسئله در رابطه با  طرح کیف در مدرسه 

توصیف وضع موجود

اینجانب ….. آموزگار پایه دوم  آموزشگاه  ……… هستم.  دانش آموزان من از لحاظ سطح علمی و فرهنگی در سطح بالایی قرار دارند. و امکانات خوبی در دسترس ایشان است. نام مدیر این آموزشگاه جناب  ….و معاونین …….. می باشند.  در سال تحصیلی اخیر در ابتدای سال تحصیلی پی بردم که دانش آموزان کلاس رغبت و نشاط کافی برای انجام تکالیف منزل ندارند. این مسئله فکر مرا به خود مشغول نمود تا حدی که در جهت مشخص شدن این مسئله از طریق مشاهد ، مصاحبه ، آزمون و مطالعه اقدام نمودم که اولیای دانش آموزان اذعان به بی انگیزگی فرزندانشان در منزل داشتند و همچنین دیگر معلمان و دیگر عوامل اجرایی از بی رغبتی و بی حوصلگی دانش آموزان شکایت داشتند. در مطالعاتی که در این زمینه داشتم دریافتم که اگر کلاسی    پویا ، شاداب و با نشاط می خواهم باید دانش آموزان از حالت منفعل به فعال درآیند و از حالت معلم محور به دانش آموز محوری حرکت نمایم. و در رابطه با تکالیف سنگین دانش آموزان چاره ای بیندیشم که دانش آموزان بتوانند بخشی یا همه تکالیف و فعالیت های خود را زیر نظر من انجام دهند.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  طرح کیف در مدرسه 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با طرح کیف در مدرسه 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  طرح کیف در مدرسه 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با طرح کیف در مدرسه 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  طرح کیف در مدرسه 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با طرح کیف در مدرسه 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با طرح کیف در مدرسه 

نتیجه گیری در رابطه با طرح کیف در مدرسه

پیشنهادات در رابطه با طرح کیف در مدرسه

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با طرح کیف در مدرسه 

برای دانلود اقدام پژوهی معلمان دوم ابتدایی و دریافت دانلود اقدام پژوهی معلم دوره ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.